مقايسه‌ي مشخّصات فنّي و امكانات ايمني ماشين توسان 2016 با نيسان جوك

۱۴ بازديد

ماشين توسان از جمله خودروهاي باكيفيّت و پيشرفته‌ي كمپاني هيونداي محسوب مي‌شود. اين خودرو در نسل‌هاي متمادي توانسته است تا رضايت كامل مشتريان خود را جلب نمايد. با اين حال، ورود خودروهايي همچون نيسان جوك به بازار خودرو باعث شده است تا فروش اين خودرو تحت تأثير اين مسئله قرار بگيرد. ويژگي‌هاي كليدي اين خودرو در كنار اعتبار شركت هيونداي باعث شده است تا اعتماد كلّي بازار نسبت به ماشين توسان جلب شود ولي قيمت بالاي اين خودرو يكي از عوامل بازدارنده‌اي مي‌باشد كه موجب شده است تا خريداران رغبت بيشتري را براي خريد اتومبيل‌هايي همچون نيسان جوك از خود نشان دهند. در اين مقاله قصد داريم تا اين دو اتومبيل را با يكديگر مقايسه نماييم.

ماشين توسان از يك طرّاحي استاندارد و محبوب بهره مي‌برد و استفاده از اين طرّاحي موجب شده است تا اين خودرو فروش مناسبي را در بازار تجربه نمايد. چراغ‌هاي جلويي ماشين هيوندا توسان از طرّاحي خارق‌العادّه و چشم‌نوازي برخوردار هستند و اين مسئله موجب شده است تا اين خودرو در نزد هواداران بسيار محبوب شود. لامپ‌هاي تلسكوپي استفاده شده در ساخت اين چراغ‌ها به خوبي احساس يك خودروي اسپورت و گران‌ قيمت را در خريداران ايجاد مي‌كنند. تركيب شدن اين چراغ‌ها با جلو پنجره‌ي زيباي اين خودرو باعث شده‌ است تا ماشين توسان به يك اتومبيل استاندارد و زيبا تبديل شود. همچنين، چراغ‌هاي مه‌شكن ماشين هيوندا توسان موجب شده‌اند تا علاقه‌مندان بيش از گذشته براي خريد اين خودرو هيجان‌زده باشند. از طرفي، نيسان جوك از يك طرّاحي كاملاً متفاوت نسبت به ماشين توسان بهره مي‌برد. چراغ‌هاي جلويي اين خودرو از طرّاحي عجيبي برخوردار هستند و در ارتفاع بالاتري نسبت به حالت عادّي نصب شده‌اند. اين چراغ‌ها از يك برجستگي نامتعارف بهره مي‌برند و در ماشين توسان اثري از اين طرّاحي عجيب به چشم نمي‌خورد. با اين حال، جلو پنجره‌ي نيسان جوك بسيار زيبا طرّاحي شده است و طرّاحان اين كمپاني اين قسمت از خودرو را به خوبي با ديگر اجزاي نماي جلويي اين خودرو هماهنگ كرده‌اند. نكته‌ي عجيب ديگري كه در رابطه با اين خودرو وجود دارد اين مسئله است كه چراغ‌هاي ديگري در زير چراغ‌هاي اصلي اين خودرو براي آن در نظر گرفته شده‌اند كه ساختاري شبيه به نورافكن دارند! تركيب شدن اين چراغ‌ها با چراغ‌هاي اصلي اين خودرو و قرار گرفتن چراغ‌هاي مه‌شكن در زير اين چراغ‌ها باعث شده است تا ظاهر نيسان جوك برخلاف ظاهر ماشين توسان 2016 بسيار عجيب و باور نكردني باشد. در كلّ، بايد اعتراف كنيم كه نماي جلويي ماشين توسان 2016 زيباتر طرّاحي شده است.

نماي جانبي ماشين توسان چه تفاوت‌هايي را با نماي جانبي نيسان جوك دارا مي‌باشد؟

شما از اين نما متوجّه خواهيد شد كه ماشين توسان 2016 از ارتفاع بيشتري نسبت به نيسان جوك برخوردار است. ماشين هيوندا توسان از اين زاويه بسيار زيبا و چشم‌نواز مي‌باشد و مي‌تواند تا نظر مساعد مشكل‌پسند‌ترين خريداران را نيز جلب كند. گلگيرهاي اين اتومبيل از اندازه و برجستگي مناسبي برخوردار هستند و اين مسئله تأثير زيادي را بر روي محبوبيّت ماشين توسان گذاشته است. از طرفي، برجستگي چراغ‌هاي جلويي و عقبي اين اتومبيل نيز از اين زاويه بهتر نمايان مي‌شوند و اين ويژگي باعث شده است تا ماشين توسان 2016 با ديگر خودروهاي كراس اوور موجود در بازار كمي متفاوت باشد. همچنين، رينگ‌هاي 5 پر اين خودرو از اندازه‌ي قابل قبولي برخوردار هستند و با ظاهر اسپورت اين خودرو تناسب دارند. در طرف مقابل، نماي جانبي نيسان جوك بسيار نامناسب طرّاحي شده است و احساس بدي را در مخاطبان ايجاد مي‌كند. گلگيرهاي اين خودرو برخلاف گلگيرهاي ماشين توسان 2016 بسيار بزرگ‌تر هستند و اين مسئله باعث شده است تا نماي جانبي اين اتومبيل جذّابيّت كم‌تري را براي مخاطبان داشته باشد. با اين حال، طرّاحان كمپاني نيسان به خوبي توانسته‌اند تا رينگ‌هاي اين خودرو را با ساختار نماي جانبي آن هماهنگ كنند. اين رينگ‌ها همچون رينگ‌هاي ماشين توسان 2016 از ساختار زيبايي برخوردار هستند و احساس مواجه شدن با يك خودروي كراس اوور صحرايي را در مخاطبان نيسان جوك ايجاد مي‌كنند. همانند ماشين توسان، از اين زاويه قسمتي از برآمدگي چراغ‌هاي جلويي و عقبي اين خودرو نمايان هستند ولي اين برآمدگي‌ها به عجيب‌ترين شكل ممكن در ديد مخاطبان اين خودرو ظاهر مي‌شوند. در كلّ، طرّاحي نماي جانبي ماشين توسان 2016 بسيار بهتر مي‌باشد و علاقه‌مندان با خريد اين خودرو مي‌توانند صاحب يك خودروي استاندارد و در عين حال زيبا شوند. 

ماشين توسان امكانات رفاهي و ايمني مناسبي را به خريداران خود ارائه مي‌دهد

 

نماي پشتي كدام اتومبيل بهتر طرّاحي شده است؟

نماي پشتي ماشين توسان 2016 از يك طرّاحي استاندارد و زيبا بهره مي‌برد و به همين دليل است كه اين خودرو توانسته است تا نظر مساعد خريداران خود را جلب نمايد. چراغ‌هاي عقبي ماشين هيوندا توسان از كشيدگي و زيبايي خارق‌العادّه‌اي برخوردار هستند و اين مسئله باعث شده است تا نماي پشتي اين خودرو از طرّاحي چشم‌نوازي برخوردار باشد. سپر عقب و محافظ شاسي ماشين هيوندا توسان نيز بسيار زيبا و كاربردي طرّاحي شده‌اند و از طرّاحي كلّي نماي پشتي اين خودرو پيروي مي‌كنند. چراغ‌هاي ترمز ماشين توسان 2016 از اندازه‌ي مناسبي برخوردار هستند و در جايگاه اصلي خود نصب شده‌اند و طرّاحي زيباي آن‌ها باعث گرديده است تا اين خودرو از تمامي زوايا كامل به نظر برسد. همچنين، طرّاحان ماشين هيوندا توسان با استفاده از يك ديفيوز فلزّي بار ديگر هنر دستان خود را به رخ جهانيان كشيده‌اند. اين ديفيوز از طرّاحي جالبي برخوردار است و توانسته است تا اگزوز ماشين توسان را به خوبي مهار كند. در طرف مقابل، طرّاحي قسمت عقبي نيسان جوك نيز بر خلاف طرّاحي ديگر قسمت‌هاي اين خودرو زيبا و قابل قبول مي‌باشد. چراغ‌هاي عقبي اين خودرو همچون چراغ‌هاي عقبي ماشين توسان از طرّاحي بديع و زيبايي برخوردار هستند و طراوت خاصّي را به اين قسمت از اتومبيل بخشيده‌اند. طرّاحان اين اتومبيل از 3 چراغ ترمز مختلف براي ساخت اين خودرو استفاده نموده‌اند و چراغ سوّم را در ميان دو چراغ ترمز ديگر اين اتومبيل تعبيه كرده‌اند. بايد اعتراف كنيم كه طرّاحي اين قسمت از نيسان جوك در مقايسه با طرّاحي نماي پشتي ماشين توسان بهتر مي‌تواند نسل جوان را به سوي خود جلب نمايد و به همين دليل خريداران بيشتري از نسل جوان براي خريد اين خودرو اقدام خواهند كرد. در كلّ، طرّاحي نماي جانبي ماشين توسان و نيسان جوك به خوبي صورت گرفته است و اين خودروها مي‌توانند تا علاقه‌منداني از گرو‌هاي مختلف سنّي را به سوي خود جلب كنند. 

نماي روبرويي نيسان جوك از جذّابيّت كم‌تري براي مخاطبان برخوردار است

 

آيا فضاي كابين ماشين توسان بهتر از فضاي كابين نيسان جوك طرّاحي شده است؟

كمپاني هيونداي از جديدترين تكنولوژي‌ها براي ساخت فضاي كابين ماشين توسان استفاده كرده است. داشبورد و پنل مركزي اين خودرو بسيار زيبا و كاربردي ساخته شده‌اند و اين مسئله تأثير زيادي را بر روي زيبايي فضاي كابين ماشين هيوندا توسان گذاشته است. روكش چرمي فرمان ماشين توسان از كيفيّت مناسبي برخوردار است و كنترل كننده‌هاي مختلفي براي راحتي بيشتر راننده بر روي آن تعبيه شده است. اين خودرو از يك صفحه كيلومتر زيبا و بروز بهره مي‌برد و اين ويژگي تأثير زيادي را بر روي فروش اين خودرو گذاشته است. از طرفي، با خريد ماشين توسان شما مي‌توانيد از راحتي بي‌نظير صندلي‌هاي اين خودرو در مسافرت‌هاي طولاني بهره‌مند شويد. با اين حال، نمي‌توان از زيبايي چشم‌گير فضاي كابين نيسان جوك نيز غافل شد. استفاده از رنگ‌هاي زنده در ساخت قسمت‌هاي مختلف كابين اين خودرو به خوبي جواب داده است و نيسان جوك را به يك اتومبيل زيبا تبديل كرده است. بايد اعتراف كنيم كه پنل مركزي و داشبورد اين خودرو نسبت به ماشين توسان 2016 زيبا‌تر و جذّاب‌تر طرّاحي شده‌اند و اين مسئله باعث گرديده است تا نيسان جوك از جذّابيّت بيشتري براي جوانان برخوردار باشد. همچنين، صفحه كيلومتر اسپورت اين خودرو به خوبي با طرّاحي كلّي فضاي كابين اين اتومبيل هماهنگ است و اين ويژگي باعث شده است تا اين خودرو همچون ماشين توسان با فروش مناسبي مواجه شود. غربيلك فرمان نيسان جوك امكانات زيادي را همچون ماشين هيوندا توسان به خريداران خود ارائه نمي‌دهد ولي از ارگونومي مناسبي برخوردار مي‌باشد. در كلّ، فضاي كابين نيسان جوك از زيبايي و جذّابيّت بيشتري نسبت به فضاي كابين ماشين توسان براي مخاطبان برخوردار است و اين مسئله توانسته است تا فروش آن را تحت تأثير خود قرار دهد.

براي خريد خودرو و خواندن ساير مقالات با فربدكار همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.