معرفي كامل كيا اپتيما 2010

بروز ترين اخبار از تكنولوژي تا پزشكي

معرفي كامل كيا اپتيما 2010

۱۳ بازديد

كيا اپتيما 2010 يكي از خودروها و سدان هاي زيباي شركت كره اي كيا به حساب مي آيد كه از سال 2000 تا به امروز توليد  شده و در حال حاضر هم كيا اپتيما 2010 نسل دوم اين شركت خودروسازي به حساب مي آيد و به دليل برخوردار بودن از نكات مثبت زياد توانست دل زيادي از خريداران و هواداران خودش را بربايد و همين باعث شد تا فروش خوبي در كشور را به نام خودش به ثبت برساند.

شركت كيا سعي كرده در طراحي و توليد كيا اپتيما 2010 يك طراحي زيبا و جذاب را به نمايش بگذارد و به نظر مي رسد كه اين كار را به نحو احسن انجام داده و به اين مهم دست پيدا كرده چرا كه توانسته با طراحي يك ظاهر خيره كننده و تازه، شكلي تازه از طراحي يك خودرو را در ميان رقباي خودش به نمايش بگذارد.طبق ادعاي شركت كيا، تغيير ظاهري كيا اپتيما 2010 براي زيباتر كردن آن بوده و قسمت جلويي اين خودرو به صورت كامل تغيير كرده اما قسمت عقبي آن بدون تغيير و دست نخورده باقي مانده است. مورد ديگري كه مي توان به آن اشاره كرد اين است كه موتور كيا اپتيما 2010 يك مقدار اصلاح شده تا از قدرت بيشتري برخوردار باشد ( موتور 2.7 ليتري 6 سيلندر و توانايي توليد 193 اسب بخار و گيربكس اتوماتيك) و همين مورد كافيست تا رقابت اين خودرو با رقباي سنتي خودش يعني تويوتا كمري، هوندا آكورد، هيوندا سوناتا، سيتروئن G5، سوزوكي كيزاشي و MG6 هنوز هم ادامه داشته باشد.  

اگر بخواهيم در مورد فضاي داخلي كيا اپتيما 2010 صحبت كنيم بايستي اين را گفت كه فضاي داخلي اين خودروي كره اي زيبا، چشم نواز و گيرا است و به گونه اي كه بهترين شرايط ايده آل از نظر فضا را هم براي راننده و هم براي سرنشينان خودرو فراهم كرده و اين مورد يكي از نكات قوت كيا اپتيما 2010 به حساب مي آيد.

اما نكته منفي در طراحي كيا اپتيما 2010 فضاي بالاي سر سرنشينان خودرو است كه به نظر مي رسد يك مقدار كم است اما شركت كيا عنوان كرده كه در تلاش است تا با تغييرات نسبي كه در طراحي خودروهاي جديد اعمال خواهد كرد، فضاي بالاي سر سرنشينان هم بهبود خواهد يافت.  

صفحه كيلومتر شمار اين خودرو بسيار جذاب و به مانند ديگر خودروهاي اسپرت طراحي شده است و در كنار نورپردازي قرمز رنگي كه در كابين داخلي خودرو وجود دارد نماي زيبايي را به داخل خودرو بخشيده است. فضاي داخلي اپتيما هم جادار و هم راحت است و همين باعث شده تا سرنشينان خودرو راضي باشند.

صندلي هاي اين مدل خودرو به صورت برقي و مجهز به گرمكن هستند و در برخي از مدل هاي سفارشي آن مجهز به سانروف برقي است. مورد ديگري كه مي توان به آن اشاره كرد تهويه اتوماتيك و پوشش هاي چرمي صندلي ها است كه جلوه اي زيبا به داخل خودرو بخشيده است.

 

فضاي داخلي كيا اپتيما 2010

اطلاعات تكميلي در مورد كيا اپتيما مدل 2010

با تمام تفاسيري كه در اين مقاله ذكر شد مي توان به يك جمع بندي كلي رسيد كه كيا اپتيما مدل 2010 يك خودروي زيبا، خانوادگي و جوان پسند است كه بر خلاف نسل هاي قبلي كه فروش خوبي نداشت اما اين خودرو از همان روز اول توانست به نسبت ديگر مدل هاي قديمي فروش خوبي را به نام خودش به ثبت برساند كه اين روزها در جاي جاي شهر و تقريبا همه سايت هاي خريد و فروش خودرو مي توان اين خودرو را به وضوح مشاهده كرد.
اين خودرو با توجه به مصرف سوخت پايين چيزي در حدود 9.1 دهم ليتر در هر 100 كيلومتر مي تواند به نسبت ديگر خودروها يك خريد كاملاً منطقي باشد چرا كه هم نمايندگي هاي زيادي در ايران دارد و هم خدمات پس از فروش خوبي دارند و به طبع توانسته تا به همين امروز صاحبان قبلي خودشان را راضي و خشنود نگه دارند به خاطر اين كه از استهلاك بسيار كمي برخوردار هستند.
شركت كره اي كيا، سعي كرده بهترين خودرو را براي كلاس جهاني توليد و به بازار عرضه كند كه در اين بين مدل اپتيما 2010 هم از اين امر مستثني نبوده و به همين دليل است كه در ميان رقبا حرفي براي گفتن دارد و مي توان اينگونه گفت كه سهم بسيار زيادي از فروش خودش را در ايران به دست آورده است و تا به امروز توانسته گوي رقابت را از ديگر رقبا بربايد.

براي خريد و خواندن مقاله هاي متعدد با فربدكار همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.