چه عواملي بر روي قيمت مزدا تري نيو تأثيرگذار هستند؟

بروز ترين اخبار از تكنولوژي تا پزشكي

چه عواملي بر روي قيمت مزدا تري نيو تأثيرگذار هستند؟

۱۷ بازديد

مناسب بودن قيمت مزدا تري نيو علاقه‌مندان را براي خريد اين خودرو مشتاق كرده است

طرّاحي زيباي نماي روبرويي مزدا 3 نيو تأثير فراواني را بر روي قيمت مزدا تري نيو گذاشته است. چراغ‌هاي جلويي اين اتومبيل از طرّاحي مدل قبلي اين خودرو پيروي مي‌كنند و اين مسئله تأثير فراواني را بر روي قيمت ماشين مزدا 3 گذاشته است. اين چراغ‌ها نماينده‌ي چراغ‌هاي اتومبيل‌هاي سدان ژاپني محسوب مي‌شوند و در 10 سال گذشته از اين طرّاحي در ساخت اتومبيل‌هاي فراواني استفاده شده است.

زيبايي و كيفيّت موادّ اوّليه‌ي استفاده شده در ساخت فضاي كابين مزدا 3 جديد يكي ديگر از دلايل بالا بودن قيمت مزدا تري نيو محسوب مي‌شود. كمپاني مزدا سعي كرده است تا با استفاده از يك طرّاحي زيبا و دلپذير خريداران اين خودرو را شگفت‌زده نمايد. داشبورد و پنل مركزي مزدا 3 جديد نسبت به نسل‌هاي قبلي اين اتومبيل بسيار زيبا‌تر و كاربردي‌تر ساخته شده‌اند و اين موضوع موجب افزايش قيمت مزدا 3 صفر شده است. طرّاحي پنل مركزي اين خودرو بسيار زيبا و خارق‌العادّه مي‌باشد و استفاده از كنترل كننده‌هاي تعبيه شده در اين قسمت از خودرو بسيار آسان و ساده است. همچنين، غربيلك فرمان مزدا 3 نيو نيز يكي از برتري‌هاي اين خودرو نسبت به سراتو آپشنال محسوب مي‌شود و موجب افزايش قيمت مزدا تري نيو شده است. فرمان اين خودرو بسيار زيبا و خوش‌دست است و احساس خوبي را در رانندگان اين اتومبيل ايجاد مي‌كند. همچنين، صفحه كيلومتر مزدا 3 نيو نيز از يك طرّاحي اسپورت و خارق‌العادّه برخوردار است و تا حدودي قيمت مزدا 3 صفر را افزايش داده است. از طرفي، فضاي كابين سراتو آپشنال نيز از زيبايي و جذّابيت فراواني براي خريداران اين خودرو برخوردار است و اين موضوع باعث شده است تا ميزان تمايل طرفداران خودروهاي سدان براي خريد اين خودروي باكيفيّت افزايش يابد. وجود يك مانيتور زيبا و باكيفيّت موجب برتري سراتو آپشنال نسبت به مزدا 3 نيو شده است ولي اين موضوع باعث شده است تا قيمت اين خودرو نسبت به قيمت مزدا تري نيو افزايش قابل توجّهي را تجربه كند. 

 

 

زيبايي فضاي كابين اين خودرو موجب افزايش قيمت مزدا تري نيو شده است

تفاوت‌هاي مشخّصات فنّي مزدا 3 جديد با سراتو آپشنال چگونه قيمت مزدا تري نيو را تحت‌الشّعاع قرار داده است؟

مشخّصات فنّي مزدا 3 نيو تأثير فرواني را بر روي قيمت مزدا تري نيو گذاشته‌ است و ميزان تمايل علاقه‌مندان براي خريد اين اتومبيل را با تغييراتي مواجه كرده است. مزدا 3 جديد به يك موتور 4 سيلندر و 16 سوپاپ مجهّز است و نحوه‌ي آرايش سوپاپ‌هاي اين خودرو به صورت خطّي مي‌باشد. اين موتور 2 ليتري توانايي توليد 147 اسب بخار انرژي در 6500 دور در دقيقه و 187 نيوتن‌متر در 4000 دور در دقيقه را دارا مي‌باشد. مزدا 3 نيو يك خودروي ديفرانسيل جلو محسوب مي‌شود و به يك گيربكس 5 سرعته و اتوماتيك مجهّز است. حدّاكثر سرعت مزدا 3 نيو برابر با 210 كيلومتر در ساعت مي‌باشد و شتاب اوّليه‌ي آن 9.2 ثانيه اندازه‌گيري شده است. همچنين، اين خودرو در سيكل تركيبي تنها 7.6 ليتر بنزين به ازاي طي كردن مسافتي معادل با 100 كيلومتر مصرف مي‌كند و اين موضوع تأثير زيادي را بر روي قيمت مزدا تري نيو گذاشته است. از طرفي، سراتو آپشنال نيز همچون مزدا 3 نيو به يك موتور 2 ليتري و 4 سيلندر مجهّز است. موتور اين خودرو توانايي توليد 156 اسب بخار انرژي در 6200 دور در دقيقه و 194 نيوتن‌متر در 4300 دور در دقيقه را دارا مي‌باشد و يك موتور قدرتمند و پربازده محسوب مي‌شود. سراتو آپشنال توليد شده در شركت سايپا به يك گيربكس 6 سرعته و اتوماتيك مجهّز است و شتاب 0 تا 100 آن 10.5 ثانيه گزارش شده است. همچنين، حدّاكثر سرعت اين خودرو برابر با 190 كيلومتر در ساعت مي‌باشد و در سيكل تركيبي مقدار 7.7 ليتر بنزين را به ازاي طي كردن مسافتي معادل با 100 كيلومتر مصرف مي‌كند. همان‌گونه كه مشاهده مي‌كنيد، موتور مزدا 3 جديد كمي نسبت به موتور سراتو آپشنال ضعيف‌تر است و اين مسئله تأثير فراواني را بر روي قيمت مزدا تري نيو گذاشته است و علاقه‌مندان به خريد خودروهاي سدان را به سمت سراتو آپشنال متمايل كرده است.

خانه اتومبيل فربد همراه شماست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.