خريد خودرو مزدا 3 نيو

بروز ترين اخبار از تكنولوژي تا پزشكي

خريد خودرو مزدا 3 نيو

۱۳ بازديد

هدفي كه اين مقاله دنبال مي كند، شناخت و معرفي، قيمت و مزاياي خريد خودرو مزدا 3 نيو  است. با اطلاعاتي كه از مشخصات اين خودرو زيبا و پرطرفدار كسب خواهيد كرد، رغبت شما در انتخاب و خريد خودرو، به سمت مزدا 3 نيو افزايش پيدا خواهد كرد. همراه ما باشيد.

مي توان گفت خريد خودرو مزدا 3 نيو در آن سال باعث شد تا شركت خودروسازي مزدا به عنوان يكي از بزرگترين خودرو سازهاي دنيا باشد.

شركت خودرو سازي مزدا تا به امروز توانست بالغ بر 2000 خودرو مزدا 3 نيو را توليد و روانه بازار خريد و فروش خودرو كند. اين افتخاري براي ميهن عزيزمان ايران است كه انگيزه و تخصص بالا در زمينه توليد خودروهاي جهاني را دارا هستيم.

 

خريد خودور مزدا 3 نيو

مشخصات و مزاياي خريد خوردو مزدا 3 نيو

مزاياي خريد خودرو مزدا 3 نيو  به قدري قابل توجه است كه همين امر دليل بر انتخاب اول خريد خودرو با در نظر گرفتن عوامل مهم در خريد خودرو مزدا 3 براي خريداران شده است. خريد خودرو مزدا 3 نيو  در كشور ايران هر سال در حال افزايش است. اين خودرو به دليل مشخصات بارز و فوق العاده اي كه دارد در تمام استان ها و شهرهاي كشور متقاضي خريد دارد. از مشخصات و مزاياي خريد خودرو مزدا 3 نيو  كه با نام مزدا اكلا و  يا اكسلا نيز شهرت دارد به شرح زير است:

  • توليد شركت بزرگ و مشهور مزدا
  • مونتاژ در كشورهاي ايران، هوفو، بوگوتا، ژاپن، تايوان، كلمبيا و تائويوان
  • كلاس خودرو از نوع كامپكت
  • از لحاظ بدنه داراي 4 درب سدان( صندوق دار) و 5 درب هاچ بك
  • طراحي آن شامل انتقال قدرت ديفرانسيل در جلو، محور در جلو، چهار چرخ 
  • نوع و مدل خودرو با عنوان مزدا فاميلا
  • توليد شده در 4 نسل
  • داراي موتور 4 سيلندر با حجم 1400 تا 2500 سي سي
  • داراي نوع 5 دنده اي و 6 دنده اي و 4 دنده اي
  • قدرت 147 اسب بخار در تعداد دور در هر 60 ثانيه 6500
  • داراي گشتاور 187 نيوتن متر در تعداد دور در هر 60 ثانيه 4000

 

مزدا 3 جديد

نسخه هاي مونتاژ شده خودرو مزدا 3

تيپ هاي مختلف مزدا 3 از سال 2003 وارد بازار شدند به اين ترتيب كه نسل اول خودرو مزدا 3 در سال 2003 با جايگزيني مزدا 323 توليد شد و در پلت فرم C قرار گرفت

علاوه بر امكانات و مشخصات فني خودرو مزدا 3  در اين قسمت به چندي از تجهيزات ديگر اين خودرو پرطرفدار مي پردازيم.

مشتريان و خريداران در هنگام خريد خودرو مزدا 3 نيو  سعي مي كنند تا تمامي جوانب كار را بسنجند و با جزئيات خودرو آشنا باشند. به عنوان مثال سيستم كنترل پايداري خودرو مزدا 3 نيو به صورت  ABS و EBD مي باشد. نوع سيستم كنترل لغزش به صورت TRC و ترمز يدكي آن BA مي باشد.

خودرو مزدا 3 جديد داراي قفل مركزي و ريموت كنترل از راه دور است. طوري كه در مسافت هاي دورتر از خودرو خود نيز مي توانيد از قفل شدن اتومبيل اطمينان حاصل كنيد. از مهمترين مزيت ها و ويژگي هاي فروش اين خودرو كه باز هم توجه مردم را در خريد خودرو مزدا 3 نيو  بالا مي برد، سيستم ضد سرقت آن است.

روكش دسته دنده خودرو مزدا 3 نيو از چرم خالص بوده و در تمام مدتي كه از اين وسيله استفاده مي كنيد اين روكش از نظر ظاهري نو و با كيفيت باقي مي ماند.  جالب است بدانيد چرخ هاي جلو خودرو مزدا 3 نيو هنگام چرخش همزمان گردش مي كند و اين كارايي و خوش دست بودن فرمان ماشين را براي راننده به همراه دارد هرچند نبايد از ايرادات مزدا 3 هم گذشت.

 

خريد خودرو مزدا 3 نيو

افرادي كه علاقه مند خريد خودرو مزدا 3 نيو  كاركرده و يا مزدا 3 صفر مي باشند، مي توانند با پيگيري از شبكه ها و سايت هاي بزرگ خودرو مزدا 3 تمامي جزئيات اين محصول را مشاهده كنند و به كيفيت آن نسبت به قيمتي كه دارد پي ببرند.

براي آگاهي از قيمت و خواندن ساير مقالات با فربدكار همراه باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.