چرا خريد خودرو اسپورتيج 2015 بهترين انتخاب براي علاقه‌مندان به خودروهاي كراس اوور محسوب مي‌شود؟

۱۷ بازديد

شما مي‌توانيد با خريد خودرو اسپورتيج 2015 از امكانات رفاهي و ايمني فوق‌العادّه‌ي اين خودرو بهره‌مند شويد. اسپورتيج 2015 به دليل مشخّصات فنّي و امكانات رفاهي و ايمني فوق‌العادّه‌ي خود توانسته است تا فروش مناسبي را در بازارهاي جهاني تجربه كند. از طرفي، كمپاني كيا مدل‌هاي پرطرفدار ديگري همچون سورنتو 2015 را نيز همزمان با ارائه‌ي اين خودرو به بازارهاي جهاني در اختيار مشتريان قرار داده است. وجود چنين اتومبيل قدرتمندي در عرصه‌ي خودروهاي كراس اوور باعث شده است تا ميزان خريد خودرو اسپورتيج 2015 توسّط علاقه‌مندان با چالش‌هايي همراه باشد. در اين مقاله قصد داريم تا اسپورتيج 2015 را با برادر دوقلوي اين خودرو يعني سورنتو 2015 مقايسه نماييم.

اسپورتيج 2015 در بازار خريد فروش اسپورتيج رقباي بسيار زيادي دارد كه به گونه‌اي توانسته‌اند تا فروش اين خودرو را تحت تأثير قرار دهند. كمپاني هيونداي يكي ديگر از شركت‌هاي كره‌اي مي‌باشد كه به توليد محصولات با‌كيفيّت معروف است. خودروي سانتافه يكي از محصولات بسيار محبوب اين شركت در بازار ايران مي‌باشد كه توانسته است تا فروش خوبي را در بازار خودروهاي كراس اوور تجربه نمايد. عرضه‌ي اين خودروي با كيفيّت به بازارهاي جهاني خريد فروش خودرو كيا اسپورتيج را تحت تأثير خود قرار داده است و رقابت سنگيني بين اين دو خودروي با كيفيّت در جريان است. در اين مقاله قصد داريم تا دو مدل بسيار محبوب از اين خودروها يعني كيا اسپورتيج 2015 و سانتافه 2015 را با يكديگر مقايسه نماييم.

 

 

طرّاحي ظاهري اين دو خودرو چگونه خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير قرار داده است؟

تفاوت‌هاي قسمت جلوي اين دو خودرو:

بايد اعتراف كرد كه كمپاني هيونداي در ساخت چراغ‌هاي جلويي سانتافه 2015 سنگ تمام گذاشته است و چراغ‌هاي اين اتومبيل زيبا‌تر از چراغ‌هاي اسپورتيج 2015 مي‌باشند و اين مسئله خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير قرار داده است. همچنين، جلو پنجره‌ي سانتافه 2015 نيز بسيار جذّاب و ديدني ساخته شده است و اين مورد در اسپورتيج 2015 به زيبايي اين خودرو طرّاحي نشده است و اين مسئله خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير قرار داده است. طرّاحي شبكه‌ي ورود هواي اسپورتيج 2015 بسيار بهتر از سانتافه 2015 صورت گرفته است و به همين دليل است كه زيبايي اين قسمت از خودرو در اسپورتيج 2015 بيشتر است. كاپوت هر دو اتومبيل به زيبايي طرّاحي شده است و نمي‌توان ايرادي را براي كاپوت‌هاي اين دو خودرو در نظر گرفت و اين ويژگي باعث شده است تا خريد فروش اسپورتيج زياد به خاطر اين مورد تحت تأثير قرار نگيرد. طرّاحي چراغ‌هاي مه شكن اين دو خودرو كمي از يكديگر متفاوت است و به همين دليل نمي‌توان يك نظر قطعي در اين رابطه عنوان كرد ولي با اين حال، بسياري از مشتريان چراغ‌هاي مه شكن سانتافه 2015 را زيبا‌تر مي‌دانند و عنوان مي‌كنند كه استفاده‌ي درست از چراغ‌هاي LED در اين قسمت از اتومبيل موجب زيبايي بيشتر آن شده است و اين مسئله خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير خود قرار داده است. سپر سانتافه 2015 كمي حجيم‌تر از سپر اسپورتيج 2015 طرّاحي و ساخته شده است و اين مسئله تأثير بسزايي را در جذب مشتريان به اين اتومبيل گذاشته است ولي با اين حال، نمي‌توان از طرّاحي چشم‌نواز اسپورتيج 2015 نيز چشم‌پوشي كرد و اين مسئله باعث شده است تا خريد فروش اسپورتيج بيشتر از رقيب اين خودرو باشد. با اين حال، بسياري از افراد خريد اسپورتيج 2015 را به سانتافه 2015 ترجيح مي‌دند و اين مسئله نشان دهنده‌ي سليقه‌ي بسيار خوب مشتريان اين خودرو مي‌باشد.

خودروسازي‌هاي رقيب با ارئه‌ي مدل‌هايي رقابتي خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير قرار داده‌اند

 

تفاوت‌هاي قسمت مياني اسپورتيج 2015 با سانتافه 2015 چگونه خريد فروش اسپورتيج را تحت تأثير قرار داده است؟

لازم است بدانيد كه اين خودروها جزو اتومبيل‌هاي SUV با سايز متوسّط تقسيم‌بندي مي‌شوند و به همين دليل از نظر اسكلت‌بندي و شاسي و مشخصات فني اسپورتيج تفاوت‌هاي بسيار كمي را با يكديگر دارند. اين مسئله موجب شده است تا قيمت ماشين كيا اسپورتيج 2015 و خريد فروش اسپورتيج 2015 در سايت هاي خريد و فروش خودرو تغييرات محسوسي را نسبت به رقيب خود تجربه نكند. نماي جانبي اين دو خودرو شباهت‌هاي زيادي را با يكديگر دارند و اين مسئله فروش آن‌ها را به شدّت تحت تأثير خود قرار داده است. رينگ‌هاي استفاده شده در ساخت سانتافه 2015 از طرّاحي مناسب‌تري برخوردار هستند و اين ويژگي باعث زيبايي بيشتر اين قسمت از خودرو شده است وشرايط خريد كيا اسپورتيج و  فروش اسپورتيج را تحت تأثير خود قرار داده است. در هر دو اتومبيل از برآمدگي‌ها و فرورفتگي‌هاي زيبايي براي تزئين درب‌هاي كناري اتومبيل استفاده شده است كه در اين رابطه بهتر است بدانيد كه درب‌هاي اسپورتيج 2015 از طرّاحي مناسب‌تري برخوردار هستند و اين ويژگي موجب افزايش قيمت خودرو كيا اسپورتيج 2015 شده است. در هر دو اتومبيل از محافظ‌هايي از جنس پلاستيك فشرده براي تزئين قسمت گلگير اتومبيل استفاده شده است و اين دو خودرو از اين نظر تفاوتي را با يكديگر ندارند و اين مسئله بر روي خريد فروش اسپورتيج تأثير زيادي را نگذاشته است.قيمت خودرو اسپورتيج وابسته به فاكتورهاي ديگري نيز مي‌باشد كه در قسمت‌هاي بعدي به آن‌ها اشاره خواهيم كرد. بد نيست بدانيد كه قسمت قابل توجّهي از  چراغ‌هاي عقب هر دو اتومبيل از نماي جانبي قابل رويت هستند كه اين ويژگي به گونه‌اي مختصّ خودروهاي كره‌اي مي‌باشد و خودرو سازي‌هاي ديگر نقاط دنيا كم‌تر از اين مدل چراغ‌هاي عقب براي ساخت خودروهاي خود استفاده مي‌كنند. در كلّ، طرّاحي‌هاي نماي جانبي اين دو خودرو تفاوت‌هاي بسيار فاحشي را با يكديگر ندارند و اين مسئله موجب شده است تا خريد فروش اسپورتيج تفاوت چنداني با خودروي رقيب آن نداشته باشد. 

براي خريد خودرو اسپورتيج با سايت خريد و فروش خودرو فربد همراه باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.