تجزيه و تحليل مشخصات برجسته سانتافه 2016

بروز ترين اخبار از تكنولوژي تا پزشكي

تجزيه و تحليل مشخصات برجسته سانتافه 2016

۳۸ بازديد

به طور حتم و يقين، سانتافه 2016، از جمله خودروهاي محبوب و برتر در رده SUV (خودروهاي پرطرفدار و محبوب شاسي بلند) به شمار مي رود. سانتافه 2016 با برخورداري از سه رديف صندلي، در زمره خودروهاي بسيار محبوب و صاحب نام در اقصي نقاط دنيا و همينطور كشور ما به حساب مي آيد. در حال حاضر كمتر كسي را سراغ داريم كه نام و آوازه هيونداي سانتافه را به گوش نشنيده باشد. به جرأت مي توان اذعان نمود كه هيونداي سانتافه در بازار خودرويي جهان، از خودروهاي قابل اطمينان و مطمئن محسوب مي شود. به طور كلي، توليد سانتافه به عنوان يك خودروي شاسي بلند به حدود هجده سال پيش بر مي گردد.

سانتافه 2016 به عنوان يكي از مدل هاي جديد اين خودرو، با ورود به بازار خودروي كشور، استقبال قابل توجه خريداران و به ويژه جوانان را با خود به همراه داشت. اگرچه حضور هيوندا سانتافه در بازارهاي جهاني از هجده سال قبل آغاز گرديد، اما اين خودروي شاسي بلند كره اي در چند سال پيش راه خود را به سمت حضور در كشور ما باز نمود. نقطه عطف توليد سانتافه از سال 2007 با توليد سانتافه 2007 ناشي مي شود. در اين سال زبان طراحي هيونداي سانتافه تغييرات گسترده و شگرفي را به خود ديد. با اعمال تغييرات اساسي در ساختار سانتافه و عرضه آن به خريداران، از استقبال بي نظيري برخوردار شد. نسل سوم سانتافه در سال 2013 رونمايي گرديد، در اين زمان و به علت محبوبيت فوق تصور اين خودرو، شركت سازنده درصدد ارائه آن به بازار جهاني برآمد. سانتافه 2016 به محض ورود به بازار خودروي ايران، حضور خود را در ليست خودروهاي محبوب و پرطرفدار اعلام نمود. بر همين اساس، سانتافه 2016 در زمره خودروهاي پرفروش و موفق موجود در بازار خودروي ايران، به ويژه در رده ماشين هاي شاسي بلند به حساب مي آيد.     

به طور كلي، يكي از دلايل مهم و حائز اهميت ميزان بالاي فروش سانتافه 2016، برخورداري از تجهيزات و امكانات رفاهي قابل توجه و مطلوب مي باشد. بر اين اساس، سانتافه 2016 در ساختار خود از آپشن هايي نظير دوربين 360 درجه، اتو پارك، رادارهايي مانند رادار بين خطوط و رادار نقطه كور، هفت عدد ايربگ، گرمكن فرمان، گرمكن صندلي هاي جلو و عقب و سرد كن صندلي بهره مي برد. ناگفته نماند كه صندلي هاي جلو از نوع برقي بوده و صندلي راننده به مموري نيز مجهز شده است. همه سانتافه هاي فول آپشن از رديف سوم صندلي، پرده عقب و سقف پانوراما برخوردار مي باشند. برخورداري از سيستم دسترسي بدون كليد، استارت از راه دور، ورود بدون كليد، سنسورهاي پاركينگ عقب، هشدار عقب، تشخيص نقطه كور، ترمز پارك الكترونيكي، تشخيص عابر پياده، هشدار خروج از لاين جاده، دوربين ديد عقب، سيستم كنترل كشش، سيستم كنترل پايداري و قفل گشايي به وسيله تلفن همراه، از ديگر امكانات قابل توجه سانتافه 2016 تلقي مي گردد. سانتافه 2016 از يك سيستم مولتي مديا چند منظوره مطلوب بهره مي برد. بر اين اساس، سيستم صوتي اينفينيتي، سي دي چنجر شش تايي، صفحه نمايشگر هفت الي هشت اينچي، مانيتور لمسي، كنترل صداي روي فرمان، جي پي اس و بلوتوث، بخشي از قابليت اين سيستم به شمار مي رود. از ديگر دلايل مهم فروش سانتافه 2016، ايمني و امنيت بسيار مطلوب اين شاسي بلند خوش چهره محسوب مي گردد. سانتافه 2016 از لحاظ ايمني موفق به دريافت پنج ستاره در اين زمينه شده است. برخورداري از تجهيزات كامل ايمني نظير هفت كيسه هواي مختلف، سيستم ترمز ضد قفل ABS، مجهز به سيستم TCS يا كنترل كشش، برخورداري از ESC يا كنترل پايداري الكترونيكي و كمربندهاي پيش كشنده، ايمني و امنيت سانتافه 2016 را به ميزان قابل توجه و چشمگيري ارتقا داده است.

 

                                                             سانتافه 2016

بررسي مشخصات و ويژگي هاي هيوندا سانتافه 2017 در يك نگاه 

يكي از ويژگي هاي برجسته هيوندا سانتافه 2017 به عنوان يك كراس اوور باكيفيت، برخورداري از تعداد هفت سرنشين مي باشد. مضاف بر اين، برخورداري از چراغ هاي دي لايت، راديوي ماهواره اي، دوربين دنده عقب و چرخ هاي آلياژي، سانتافه 2017 را در زمره پيشتازان كلاس خود قرار داده است. وجود فناوري هاي سطح بالا و دست اول و تجهيزات ايمني قابل توجه، فروش سانتافه 2017 را به نحو مطلوب صورت مي دهد. سانتافه 2017 از لحاظ فني مجهز به يك پيشرانه 3/3 ليتري شش سيلندر مي باشد كه علاوه بر توليد گشتاوري برابر با 341 نيوتن متر، قادر به توليد قدرتي معادل 290 اسب بخار مي باشد. جعبه دنده در نظر گرفته شده براي هيوندا سانتافه 2017 يك گيربكس شش سرعته از نوع اتوماتيك مي باشد كه توان توليد شده را به چهار چرخ متحرك يا ديفرانسيل جلو منتقل مي سازد. بر اساس اعلام سازنده خودرو سانتافه 2017، مدت زمان لازم براي شتاب صفر تا صد اين خودرو در حدود 7/7 ثانيه انجام مي پذيرد. هيوندا سانتافه 2017 همانند سانتافه 2016 از حجم باكي با گنجايش 66 ليتر برخوردار مي باشد. طراحي نماي ظاهري سانتافه 2017 در مقايسه با سانتافه 2016 از تفاوت هايي برخوردار مي باشد. بر اين اساس، در نماي ظاهري اين خودرو ضمن تغيير و تحول در قسمت چراغ هاي عقب و جلو، از چراغ هاي ال اي دي جديد دي لايت در ساختار سانتافه 2017 استفاده به عمل آمده است. شايان ذكر است كه هيوندا سانتافه  2017در چهار تيپ SE، Limited Ultimate، SE Ultimate و Limited موجود مي باشد. از نظر ايمني و امنيت نيز سانتافه 2017 همانند سانتافه 2016 از امكانات و تجهيزات قابل قبول و مطلوبي بهره مي برد. به طور كلي، فرمان پذيري دقيق، هندلينگ عالي و منسجم هيوندا سانتافه 2017 از جملات ويژگي هاي بارز و برجسته در فروش سانتافه 2017 قلمداد مي گردد. 

                                                سانتافه 2016

نگاهي به بازار خريد و فروش سانتافه 2016 

به طور كلي، هيونداي سانتافه از جمله سانتافه  2016 به محض راه يافتن به بازار خودرويي كشور، نگاه هاي مصرف كنندگان و خريداران را به سمت و سوي خود رهنمون ساخت. هيونداي سانتافه 2016 به سبب بهره مندي از فضاي راحت و بزرگ داخلي، كاركرد بهينه گيربكس و موتور، هندلينگ عالي، سواري نرم و راحت، كيفيت ساخت مناسب، آپشن هاي درخور توجه و طراحي داخلي و ظاهري مورد پسند، از جمله خودروهاي مطلوب و در عين حال ايمن تلقي مي شود. بر همين اساس، خريد خودرو سانتافه در دستور كار افرادي كه به دنبال يك شاسي بلند باكيفيت هستند، قرار مي گيرد. قيمت فروش سانتافه 2016 و همينطور قيمت فروش سانتافه 2017 متاثر از نوسانات نرخ ارز و وارداتي بودن اين خودروها، با افزايش چند برابري همراه گرديد. بر اين اساس، در حال حاضر قيمت فروش سانتافه 2016 در حدود 600 الي 700 ميليون تومان در نوسان مي باشد. همچنين قيمت فروش سانتافه 2017 براي مصرف كننده رقمي در حدود 700 الي 750 ميليون تومان آب مي خورد. با اين حال، خريد خودرو سانتافه همچنان مورد توجه و نظر بسياري از خريداران قرار دارد. ناگفته نماند كه خريد خودرو سانتافه به ويژه مدل هاي كاركرده آن از رونق و طرفداران بالايي برخوردار مي باشد. با اين وجود، خريد خودرو سانتافه اعم از سانتافه 2016 يا سانتافه 2017 به منظور بهره مندي از يك شاسي بلند باكيفيت كره اي، از درجه اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد.

با خانه اتومبيل فربد همراه باشيد

                                                     

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.