اهميت و لزوم خريد ماشين سراتو

بروز ترين اخبار از تكنولوژي تا پزشكي

اهميت و لزوم خريد ماشين سراتو

۱۵ بازديد

به پشتوانه و لطف شركت اطلس خودرو، زمينه و بستر مناسب براي ارائه نسل هاي مختلف ماشين سراتو در كشور ايران فراهم گرديد. كيا سراتو با توجه به فضاي كافي و مناسب براي خانواده هاي كم جمعيت، توان مناسب و امكانات درخور توجه، به تدريج جاي خود را در دل بسياري از خريداران و مصرف كنندگان پيدا نمود. گروه خودرو سازي سايپا توليد نسل دوم كيا سراتو را در پيش گرفته است. جالب است بدانيد كه ماشين سراتو پس از گذشت بيش از پانزده سال، در نسل چهارم خود به سر مي برد. امروزه صنعت خودروسازي با شتاب و سرعت بالايي به سمت جلو حركت مي كند. كمپاني كيا نيز به منظور عقب نماندن از قافله رقبا با بسط و گسترش و توليد خودروهاي كاربردي و مورد پسند، از جمله ماشين سراتو، جايگاه مناسبي در ميان غول هاي خودروسازي جهان براي خود دست و پا نموده است. كمپاني كيا موتور از جمله كمپاني هاي قوي و قدرتمند در كره جنوبي به حساب مي آيد. آغاز فعاليت هاي اين كمپاني به سال 1957 بر مي گردد.


به طور كلي، ماشين سراتو در بازار خودروي جهان از طرفداران و خريداران قابل توجهي بهره مي برد. كمپاني كيا نيز به جهت برطرف ساختن نيازهاي مشتريان خود، توجه ويژه اي را بر روي خودروي كيا سراتو معطوف ساخته است. همانگونه كه اشاره است، در كشور ما مونتاژ نسل دوم اين خودرو به وسيله گروه خودروسازي سايپا صورت مي گيرد. از آنجايي كه فراهم آوردن شرايط و بستر مناسب براي خط توليد ماشين سراتو به وسيله سايپا زمان نسبتاً زيادي به طول انجاميد، در هنگام افتتاح خط توليد كيا سراتو در ايران، كيا موتور نسل بعدي اين خودرو را رونمايي كرده و روانه بازارهاي جهاني خودرو نمود. در ابتداي توليد، كيا سراتو در رده هاچ بك و كوپه عرضه ميشد. پس از گذشت مدت زماني كمپاني كيا موتور، عرضه ماشين سراتو كوپه را متوقف نموده و بجاي مدل كوپه، عرضه مدل هاچ بك ماشين سراتو را عملياتي نمود. ناگفته نماند كه در كشور ما عرضه مدل هاچ بك كيا سراتو صورت نمي گيرد و تنها مدل سدان اين خودرو در سطح خيابان هاي كشور به چشم مي خورد. لازم به ذكر است كه ماشين سراتو توليد شده به وسيله سايپا در دو مدل اتوماتيك 2000 cc و 1600 cc دستي ارائه مي شود. توليد كيا سراتو در كشور ما با كم كردن برخي آپشن هاي رفاهي آن اجرايي مي گردد. بنابر نظر توليد كننده كاهش امكانات خودرو در جهت افزايش كمك به مصرف كنندگان و خريداران ماشين سراتو انجام گرفته است. بر اين اساس و در نتيجه اين امر، قيمت نهايي عرضه خودرو با كاهش همراه مي شود. از آپشن هايي كه در ماشين سراتو توليد شده توسط گروه سايپا كم شده است مي توان به گرمكن صندلي، سنسور دنده عقب، آينه هاي برقي تاشو، دنده پشت فرماني، استارت دكمه اي، سانروف و ايربگ هاي جانبي اشاره نمود. 

 

 

از منظر طراحي ظاهري و به ويژه در نگاه اول تفاوت آنچناني ميان ماشين سراتو توليد سايپا در مقايسه با مدل وارداتي به چشم نمي خورد. با دقيق تر شدن بر روي طراحي خودرو، استفاده از رينگ هاي كوچك تر به وسيله خودروساز وطني و عدم وجود خروجي اگزوز در طراحي نماي قسمت عقب خودرو، به شدت توي ذوق مي زند. در مدل وارداتي ماشين سراتو در نماي عقب خودرو و در قسمت گوشه طرف چپ سپر، سري استيل اگزوز در تكميل نماي اسپرت خودرو كمك شاياني مي نمايد. مضاف بر اين، طراحي چراغ هاي عقب خودرو نيز با تغييرات يا به عبارت بهتر تحريف هايي همراه شده است. به طور معمول و در نمونه استاندارد كيا سراتو، چراغ هاي عقب خودرو خصوصاً چراغ ترمز از دو قسمت برخوردار مي باشند. در مدل توليدي كيا سراتو سايپا اين چراغ ها جاي خود را به چراغ هاي مه شكن داده است. اين تغيير ظاهري بارز نماي عقب خودرو را به شدت تحت شعاع خود قرار داده است. با وارد شدن به اتاق ماشين سراتو عدم برخورداري از تجهيزات كاربردي و به روز كاملاً به چشم مي آيد. كيفيت متريال و رنگ استفاده شده براي ادوات خودرو نيز در مقايسه با كيا سراتو وارداتي به شدت پايين مي باشد. در هر صورت و علي رغم كيفيت پايين متريال موجود در طراحي داخلي كيا سراتو، در مجموع مي توان نمره قبولي و رضايت بخش براي اين قسمت در نظر گرفت. در كيا سراتو ساخت سايپا دو كيسه هوا تعبيه شده است. اين در حالي است كه براي ماشين سراتو وارداتي بالغ بر 10 كيسه هوا در نظر گرفته شده است. مانيتور تعبيه شده در كيا سراتو سايپا به لحاظ كيفيت و قدرت پخش صدا در وضعيت مطلوب و مناسبي به سر مي برد.

براي فروش كيا سراتو كليك كنيد

براي آگاهي از قيمت ها و خواندن ادامه مطلب با خانه اتومبيل فربد همراه باشيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.